úterý 13. ledna 2009

Kočka už je asi v pohodě ... je teda dost možný, že je to fetka, protože ty prášky co pro ni předepsali veterináři, ty co se maj nenápadně zamíchat do žrádla nebo jim je rvát do huby aby se do nich dostaly, tak je žrala na posezení jak granule ... jaká číča, takovej pán.

Všechno je zase už k posrání. Číča se zbavila průjmu,a teď se průjem metaforicky přesunul do reálu a všichni se v těch hovnech topěj. Měl bych tu číču pro změnu krmit umrzlejma králikama, aby se to zas vobrátilo.

Tak to je dost japonskej sen, nebylo to náhodou v japonsku? Nebo na jaký stanici se tohle dilema vodehrávalo? Já třeba nedávno měl sen, že v baráku mám dveře na místě, kde nejsou, a že sem ve dvě ráno přišel fotr s batohem, něco si vzal a pokradmu odešel, a odhrnoval při tom odchodu záclonu tam, kde není, a byly přitom divný zvuky a všechno se to dělo v mým pokoji a otevřel jsem voči vzbudil se a ty divný věci (jakože dveře a závěsy) zmizely, a pak jsem hodinu nemohl usnout, protože jsem se bál, že si pro mě de ta příšera co se živí hádkama lidí, ta co lítala v nebi v tý Noční práci vod Topola, znáš ji karle viď? Takys to čets povídal ... A taky jsem včera měl sen, ale ten si nepamatuju už, ale vim, že měl hodně rozvinutej děj, něco jáko ságovej sen. Jo podívejte se někdo na Tale of Cinema, Matěji, Jakube. Aspoň ta první půlka stojí fakt za to.

A pak jsem taky měl nedávno takovej incident, když jsem šel koupit rohlik a žvejky do billa, a když jsem chtěl vyhodit stvrzenku, tak jsem vyhodil i ty žvejky.

A taky jak Matěj povídal, že bude chcát a srát do popkornu a koly.

A taky pak je tady ta holka.

A taky ta druhá holka.

A taky ten druhej kluk.

A taky ten kluk.

A samozřejmě jsem tu ještě pak já. Já a kočka.

2 komentáře:

  1. jinak ta stanice,už si nevzpomínám .taková ta klasická pražská stanice,možná můstek možná ne.kdyby to bylo v japonsku bylo by to asi brutálnější,víc lidí a tak.v japonsku by tam třeba skočil někdo jinej

    OdpovědětVymazat