neděle 4. ledna 2009

Číča je nemocná, její páníček za chvíli asi taky

Hm, hmm ... No, tak se zdá, že jsem tomu přispívání na net jaksi neunikl, sotva zavřu jedny stránky prorostlé plevelem a vráskami, a ihned na to na mě Matěj vytasí nápad s kapelovým blogem. Áléé, tak je to snad něco jinýho, ne? No jo, bude to něco jinýho, budou to spíš takový hořký bonbóny, momenty z každodenního (nudnýho, viz. Matěj) života. No tak čím bych začal. Někteří z vás asi ví, že mám číču. No a ta číča vonemocněla. Mám takový podezření, že to chytla vod její ségry, se kterou si asi minutu hrála tam v baráku naší kapelnice Jitky, kde sme festovali přichod novýho roku. No co je průser je, že ta její ségra dneska umřela... No, a konec pro dnes. Snad se mi podaří přemluvit i tu zbývající bandu ať sem občas taky něco napíšou, ale dávám si malý naděje...

Žádné komentáře:

Okomentovat