sobota 7. března 2009

Jak by to asi tak vypadalo...

To je tvoje holka? Ne to je moje sestra. Kolik jí je. 13. Aha. Takže ty si jeho sestra, jo? Ne, my spolu chodíme. Vy spolu chodíte? Nechodíme. Je to moje sestra. Chodíme. Proč řikáš, že spolu nechodíme? Protože spolu nechodíme. Kolik ti prosimtě je? 20. Tak to aby radši doopravdy byla tvoje sestra. Taky že je. Ne nejsem. Ale je. Dělá si z tebe legraci, ahoj. Proč si řikal, že jsem tvoje sestra? To máš jedno, dělal jsem si z něj legraci. Hm, jasně. Pudem do toho kina? Tak jo. Můžu tě vzít za ruku? Kdyžtak až v kině, jo? Proč? Je tu moc lidí. A čemu to vadí? Nevim, nemám rád vodit se za ruku na veřejnosti. Fakt? Jo. Tak dobře no. Dva lístky na ten film co teď poběží. Jeden dětskej a jeden dospělej. Dospělej? Nechcete studentskej? Tak jo. A ten dětskej platí? Ano. Díky. Jdu ještě na záchod. Já si taky dojdu. Je to divný co, že já mám dětskej a ty už si mohl mít dospělej. Hm, vidíš to mě nenapadlo...teď mě můžeš vzít za ruku. No jo, neni tu žádná veřejnost... máš mě rád? Mám. Tak proč na veřejnosti děláš, že mě neznáš? To nedělám. Ale děláš, nejdřív jsem tvoje sestra, pak mě nechceš vzít za ruku. Stydíš se za mě? Ne, nestydim. Tak se stydíš za sebe? Trochu. A proč přesně se za sebe stydíš? Protože řikám, že jsi moje sestra a nechci tě vodit za ruku na veřejnosti. A proč to teda děláš, když se za sebe kvuli tomu stydíš? Protože je to prostě divný. Co je divný? Je divný chodit s 13 letou holkou. Proč? Proč asi. Já nevim. Nevíš? Ne. Já vlastně taky ne, hele jdou nějaký lidi, prosimtě pust mi tu ruku.

Žádné komentáře:

Okomentovat